5 תשובות
תנסי לשלוח להם הודעה דרך האינטגרם או בצור קשר באתר שלהם
שואל השאלה:
אני לא יודעתת בצור קשר אין אופציה של דרושים ובאינסטגרם זב קצת מוזר לא?
אנונימית
לא למה אני עשיתי את זה פעם אחת
הרבה פעמים מקומות עבודה שצריכים עובדים לא מפרסמים מודעת דרושים. רוב הזמן את צריכה לפנות לבד דרך טלפון/מייל/אפליקציות/חברות כוח אדם
אנונימית
שואל השאלה:
לא הפוך? שצריך מפרסמים. בכל מקרה שאלתי באינסטגרם נראה אם יענו לח
אנונימית