5 תשובות
לא חושבת שכדאי רק חזרת מהלימודים
לכו היום יותר כיף יום אחרון וככה תשני גם טוב בלילה:)
כן הכי כיף לפתוח את תחילת שנה עם ים
כדאי לכן. תנצלו את הימים החמים ואת התקופה לפני העומס בלימודים
בטח תהנו מהקיץ שנשאר