6 תשובות
שלא היה מי שיישב לידך, שאין לך חברים, שאת מתבודדת
שאת מעדיפה לשבת לבד.. זה הכי טוב לשבת לבד. ישבתי לבד חצי שנה וכולם ממש קינאו בי חחח
זה גם הכי נוח
כלום, זכותך.
אם את רוצה אז בכיף.
לא יאסרו אותך על זה.
אני לא חושבת שזה הדבר שיעסיק אותם באותו היום..
כלום..
האמת מכירה מלא כאלה שיושבים לבד כי הם צריכים את המרחב הפרטי שלהם..
אני יושבת לבד כי ככה אני יכולה להתרכז וזה עוזר לי.. זה לא משנה מה יחשבו תעשי מה שטוב לך