11 תשובות
בעיקרון עדיף לך לא ליפול לזה ולשלוח את אח שלך לחוג איגרוף תאילנדי.
תוך חודש אח שלך יפרק אותו.
בגלל שאת 18+, עדיף באמת לא לעשות כלום, החיים שלך והעתיד שלך חשובים יותר.
לדבר על זה עם הילד ולהראות לו שיש מי שכאן בשביל אחיך, ובנוסף לדבר עם המורה/ההורים/המנהלת של הבית ספר.
כשזה קרה לאח שלי הקטן (אני בן 29 והוא 14 היום), אז לא יכולתי לעשות כלום במקרה הזה, אבל שלחנו אותו לחוג איגרוף תאילנדי ותוך חודש אח שלי כיסח לילד הבן 15 הזה את הצורה ופוצץ לו את האף, מאז ילדים ממש מפחדים מאח שלי ולא מתעסקים איתו.
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
מוכן להגיע לעזור
תביאי את ההורים שלך שיטפלו בזה מול המנהלת והמחנכת.
מצטרפת למנגו בננה ומלון
היי יקירה,

נראה שאת מנסה לעזור לאחיך וכל הכבוד לך על זה!

כדאי שתדברי עם ההורים שלך, או עם מבוגר שאת סומכת עליו מחוץ לבית: המורה או יועצת ביה"ס ותספרי להם מה שקורה לאחיך בבית הספר.

אני בטוח שהם יוכלו למצוא את הדרכים לעזור לאחיך להתמודד עם המצב.

בהצלחה!
שואל השאלה:
הבית ספר לא עושה ולא יעשה כלום! המורים גרועים כמו התלמידים
אני באמת לא מבינה את ההתנהלות הזאת
מה זה החינוך המגעיל הזה שההורים מביאים לילדים
למה אח שלי צריך לעבור את החרא הזה
סתם פורקת כי זה מעצבן
אנונימית
את מתעצבנת ובצדק.
אל תתני לזה לעבור סתם ככה ובטח לא להשאיר את אחיך במצב כזה לבד.
תגידי להורים שידברו וילחצו על ההנהלה או אפילו עם ההורים של הילד.
וגם חשוב שתדברי עם אחיך ותראי לו שאת שמה בשבילו..
היי,
שומעת בדברייך שקיים בך חוסר נחת ביחס למציאות שבה אחיך נמצא בבית הספר. מתארת לעצמי כמה זה עלול לתסכל להיות בחוויה של חוסר אונים מול סיטואציה שכזו. לצד זה, לא מובן מאליו שבחרת לשתף אנשים נוספים, אני מקווה שכתיבת הפוסט כאן.. עזר לך אפילו מעט לפרוק את הצער שחווית כלפי אחיך. אנשים קרובים יכולים להיות מקור של חיזוק, עצה ותמיכה... אולי הם יוכלו להפחית מעט את התחושות הקיימות בך.. ולהוות אוזן קשבת בחוויה הזו.
בנוסף, צירפתי לך קישור מתוך מאגר ארגוני הסיוע של אתר סה"ר - לאתר השפ"ח (שירות פסיכולוגי חינוכי) אשר ניתן לפנות אליו באופן ישיר על פי הרשות המקומית שאתם גרים בה או באמצעות הגורמים החינוכיים בבית הספר. את מוזמנת להיכנס ולבדוק את המענים שהם מציעים... ואולי יהיו להם דרכים לסייע לך או לאח שלך.
https://pob.education.gov.il/municipal-services/shefi-psichologists

אני מתנדבת בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת, מזמינה אותך לצ'אט שלנו המשמש מרחב בטוח ואנונימי ללא שיפוטיות בו תוכלי לפרוק ולחלוק תחושות ומחשבות - ניתן לצור איתנו קשר דרך הקישור המצורף.
שולחת לך חיבוק, מתנדבת סה"'ר.