7 תשובות
קצת
כן מה היא צריכה דמי כיס? היא בן אדם מבוגר קחי את ה50 וקני מתנה בהם
כן כי זה 50 בעיני את לא חייבת לתת בכלל
כן, מאוד
לא מוזר בעיניי