4 תשובות
חלאבין
אנונימי
הייתי אומרת לך איך קוראים לו אבל בדיוק אתמול נגמר לי וזרקתי
ספיד סטיק, וגם careline ממש ממש טוב.
ליידי ספיד סטיק שהוא ג'ל:) זה כזה מסובבים את הלמטה ויוצא ג'ל ואז פשוט מורחים. הוא הרבה יותר טוב מכל דאו אחר
באותו הנושא: