9 תשובות
מה קרה לבב מוזמן לפרוק בפרטי
אתה יכול לפרוק רק לבנות?
בכיף
כן תפרקי לי אני פה בשבילך
שואל השאלה:
אני פשוט יותר רגיל ויותר קל לי לפרוק לבנות כי בדרך כלל שסיפרתי לבנים הם לקחו את זה בהומור במקום להבין...
אני פשוט יותר רגיל ויותר קל לי לפרוק לבנות כי בדרך כלל שסיפרתי לבנים הם לקחו את זה בהומור במקום להבין...
אנונימי
מוזמן אני אקשיב
היי לך,
מרגישה מהמילים שלך שאתה מוצף ושיש לך צורך לפרוק את אשר על ליבך... נראה כי אתה מתמודד עם דברים חברתיים שמעסיקים אותך ושאולי מובילים לתחושות של חוסר אונים ואף בדידות... מהתגובות שכתבת בפוסט משערת שאולי חווית אכזבה בעבר כששיתפת חוויות אישיות, וכעת נראה כי אתה מחפש מקום בטוח ופתוח לשיתוף.
אולי עדיין לא מצאת את האדם הנכון לפרוק אליו ונראה שהעובדה שאתה מנסה למצוא אותו אינה מובנת מאליה. מתארת לעצמי כי השיתוף יוכל לעזור ולעיתים לדבר עם מישהו שאתה סומך עליו מאפשר להרגיש פחות לבד.
מזמינה אותך לכתוב לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). ניתן לכתוב באופן אנונימי, לשתף מחשבות ורגשות. במידה ותרצה תוכל לבקש לדבר עם מתנדבת באופן ספציפי, זהו מרחב בטוח לשיתוף ומתנדבנו יהיו שם כדי להקשיב ולתמוך. מצרפת קישור לצ'אט.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
מרגישה מהמילים שלך שאתה מוצף ושיש לך צורך לפרוק את אשר על ליבך... נראה כי אתה מתמודד עם דברים חברתיים שמעסיקים אותך ושאולי מובילים לתחושות של חוסר אונים ואף בדידות... מהתגובות שכתבת בפוסט משערת שאולי חווית אכזבה בעבר כששיתפת חוויות אישיות, וכעת נראה כי אתה מחפש מקום בטוח ופתוח לשיתוף.
אולי עדיין לא מצאת את האדם הנכון לפרוק אליו ונראה שהעובדה שאתה מנסה למצוא אותו אינה מובנת מאליה. מתארת לעצמי כי השיתוף יוכל לעזור ולעיתים לדבר עם מישהו שאתה סומך עליו מאפשר להרגיש פחות לבד.
מזמינה אותך לכתוב לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). ניתן לכתוב באופן אנונימי, לשתף מחשבות ורגשות. במידה ותרצה תוכל לבקש לדבר עם מתנדבת באופן ספציפי, זהו מרחב בטוח לשיתוף ומתנדבנו יהיו שם כדי להקשיב ולתמוך. מצרפת קישור לצ'אט.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
הי,
טוב שאתה משתף ומספר מה עובר עליך.
אני מבין שאתה חש מצוקה חברתית.
תנסה להיות פעיל כמה שיותר.
תרשם לחוגים או פעילויות חדשות.אפשר גם להתנדב במקום נחמד ומועיל.
תכיר חברים חדשים ותרגיש יותר טוב,
בנוסף מצרף לך רשימת עמותות שתוכל להיעזר בהן:
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital. היי
בהצלחה!!!!
טוב שאתה משתף ומספר מה עובר עליך.
אני מבין שאתה חש מצוקה חברתית.
תנסה להיות פעיל כמה שיותר.
תרשם לחוגים או פעילויות חדשות.אפשר גם להתנדב במקום נחמד ומועיל.
תכיר חברים חדשים ותרגיש יותר טוב,
בנוסף מצרף לך רשימת עמותות שתוכל להיעזר בהן:
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital. היי
בהצלחה!!!!