10 תשובות
לדעתי לא
מביך להסתובב עם מטריה בכללי
לא
שואל השאלה:
אבל גשם זלעפות וזה היחידה שיש
אבל גשם זלעפות וזה היחידה שיש
אנונימית
תקחי זה לא מביך
זה לא מביך הכל טןב^^
כן
מביך להסתובב עם מטריה נקודה
הכי סטייל
לא
מנומר זה כל כך קיטשי שזה כבר מגניב
מנומר זה כל כך קיטשי שזה כבר מגניב
באותו הנושא: