42 תשובות
לא אחי
אנונימי
בתור מישהי שהייתה מסתובבת עם חברה שמתלבשת חשוף ואני רק צנוע הרבה יותר ניגשו אליה וגם אמרו לי בפרצוף אל תיעלבי הלבוש שלה יותר מושך
אתם מסכימים איתי שתמיד לגייז יש בעיה עם נשים משום מה?
לא חושבת
שואל השאלה:
^^מה את רוצה מה הקשר
איפה את רואה שאמרתי שיש לי בעיה עם נשים?
סך הכל כתבתי דעה על משהו מסוים
אני אוהב ומכבד את כולם כל עוד הם לא עשו לי כלום והם מכבדים אותי
אנונימי
לא אין קשר,זה לא שינשכו אותך בגלל לבוש חשוף
שואל השאלה:
מאיה,
זה בסך הכל הגיוני כי זאת חיצוניות
זה לא אומר שאת שווה פחות ממנה / פחות יפה ממנה
ומי הפדחנים שניגשו אלייך ואמרו לך את זה
אנונימי
לא
אולי יש קצת יותר חשש לצאת מטריד איכשהו, אבל לא
נגישה בסדר אבל מה הקשר זולה?

לדעתי זה לא אמור להשפיע
אנונימית
אני אישית לא רוצה לצאת בחיים עם מישהי בלבוש חשוף, זה מראה באופן מסוים על אופי האישה, ומי היא.
לרוב לבושות צנועות הן כזה מבית טוב יותר לדעתי ואופי טוב יותר ואולי לפעמים ביישניות, נכון שזה משתנה מאדם לאדם אבל זה מצביע על איזשהו משהו מסוים, נגיד דתיות שיש להם לרוב (לא כולן) דרך ארץ, למי שבאמת יש לה יראת שמים, וכבוד, ולב טוב, גם הצניעות והחן שבה מצביעים על זה שהיא בחורה טובה.

בכללי, היא מכבדת את עצמה, אחרים, ואת הקדוש ברוך הוא.

וכן, מסכים, זה מרתיע לבוש חשוף. עבורי.
עבור רוב הדור היום? מחפשים חיצוניות.
6^
ברור לי לא חשבתי דברים כאלה רק אומרת שבכללי בכל פעם שהייתי איתה ניגשו אליה ואמרו לי שהיא יותר מושכת את העין
זה לא מעניין אותי לא מחפשת שיגשו אליי אני בסדר בזוגיות שלי ועם הבן זוג שלי
לא נשים זה מפחיד בלי קשר
אני מבינה מה אתה אומר, כי הבגדים שלהם משדרים רוגע ותמימות מסוימת ונחמדות
זה אפילו לא רצוני ההרגשה הזאת, זה משהו פסיכולוגי כנראה. המוח ישר מרגיש יותר בנוח עם בנות שמתלבשות צנוע כנראה

עריכה: אתם סתם תינוקות אז עשיתם מינוסים. לא אמרתי שבנות שמתלבשות חשוף ממש הן רעות או מרתיעות, רק אמרתי שזה הגיוני שהוא מרגיש יותר בנוח ליד בנות שמתלבשות צנוע בגלל שזה התחושה שהבגדים משדרים
כן
אנונימי
לא, אני מפחד מכולן באותה מידה
רילל
בתור בת אני מסכימה איתך
(לא לסבית או משו)
אנונימית
לא חושבת שזה הלבוש לדעתי זה מה שהאישה משדרת והלבוש החשוף יכול להשתלב עם התמונה בראש אבל ממש לא
מה אני קוראת פה בכלל
לא
צודק
יותר מרתיע כי יותר מושך.
אתה מפחד אולי מהמשיכה הגדולנ
^זה קשור כי יש לכם נטייה לחשוב שבגלל שאתם לא נמשכים לנשים מותר לכם להחפיץ אותן ולזלזל בהן
תפסיק לדבר שטויות חבר
אנונימי
באמת?
עכשיו הלכתי ללבוש חזייה כדי שלא יגשו אליי
האמת שאני מבינה מה אתה אומר אבל אני חושבת שזה יותר קשור לזה שאני לובשת צנוע ביום יום לכן יותר "קשה" לי לפנות למישהי שהיא שונה ממני והיה לי יותר קל למישהי שדומה לי באופן טבעי
אנונימית
אפשר לגמרי להבין את הנקודה שלך זה באמת מרגיש הרבה פחות נעים....
אני לא אכסה את עצמי בגלל גברים כמוך.. שכל אחת תתלבש איך שהיא רוצה
למה להיות מעצבנת אבל הוא אמר שזה לא אכפת לו ^
אנונימית
^^למה לתקוף שואל השאלה לא בא בטענות
הוא רק רצה לדעת אם הוא היחיד שחושב ככה
הוא לא אמר לאף אחת להתכסות
אנונימית
שמע אם בחורה לובשת חשוף תכלס שתהנה אבל אני אישית לא אחפש אחת כזאת למעבר לסטוץ היא משדרת סטוץ אסתכל עליה כמו סטוץ, רושם ראשוני זה דבר חשוב בין אם תרצו או לא
^אם אתה עושה סטוצים אל תצפה שמישהי עם כבוד עצמי תצא איתך, תכבד את עצמך ואז תכתוב דרישות.
איפה דרשתי משהו פה
זה שאת לקחת קשה בעיה שלך אבל המציאות היא שאני וגם רוב הגברים שמחפשים מישהו לקשר רציני לא יחפשו אחת שמתלבש כיאילו היא זולה.

וגם חשוב לציין אני לא מחשיב שטויות כמו חולצת בטן ומכנס קצר לחשוף כן? זה ממש לא חשוף
^לא לקחתי קשה חחח, אני פשוט חושבת שאם אתה רוצה בחורה שלא מתלבשת חשוף ומכבדת את עצמה, תתנהג בהתאם. אם תעשה סטוצים ותתנהג כמו לא יודעת מה, אף בחורה עם כבוד עצמי לא תרצה אותך.
אולי קצת יותר מרתיע, אבל לא ממש
שואל השאלה:
יובלוש היקרה, אין לי מושג איפה היית כשאלוהים חילק שכל כי את קצת מדברת שטויות
בחיים שלי לא החפצתי אף אחת או דיברתי לא יפה, אין לי *שום* בעיה עם בנות שלובשות חשוף. שום בעיה.
סך הכל הצגתי פה דעה מסוימת שלי לגבי צניעות ורציתי לראות אם עוד מסכימים איתי.
צניעות או לבוש חשוף זה לא מדד לכלום בהרבה מקרים - יכול להיות מקרה שבחורה שלבושה צנוע עם אישיות דוחה ואישה עם לבוש חשוף עם אישיות מדהימה.
אני לא מוציא פה אף אחד בקטע שלילי.
לפי דעתי את יוצאת פה בהרבה יותר גרוע ממני שאת מכלילה ככה שבגלל שאני גיי אז אני "מחפיץ" וכאלה.
תאמיני לי שאני בחיים לא אומר משהו כזה במציאות ואני מתנהג בצורה נעימה לכולם ולכולן כי ככה חונכתי.
אנונימי
לא
אנונימית
^^תקרא את השאלה שלך שוב ותבין.
מה הבעיה בסטוצים?

אנשים רוצים לפרוק להנות פה ושם אין בזה בעיה. אבל אפשר להתנהג כמו בנאדם ולתת כבוד גם להנות. זה שאני נהנה עם מישהי לא אומר שאני לא מכבד אותה אבל אם אכנס עם מישהי לקשר רציני למה שארצה שהיא תתלבש חשוף?

ושוב חשוף זה לא מכנס קצר וחולצת בטן.
בדיון הספציפי יובלוש צודקת לדעתי, יכול להעיד על קרוב אלי שעוקב אחרי אלפי בנות ומדברים עם המון בנות ועוד דברים שעושה שלא אפרט, ולא מצליח בחיים למצוא מישהי אמיתית איכותית. כי מישהי איכותית ועם כבוד לא תחפש בחור שעושה סטוצים או שכב עם בנות או עוקב אחרי מלא בנות ועוד עם ביקיני או חשוף.
שואל השאלה

סך הכל הצגתי פה דעה מסוימת שלי לגבי צניעות ורציתי לראות אם עוד מסכימים איתי.
צניעות או לבוש חשוף זה לא מדד לכלום בהרבה מקרים - יכול להיות מקרה שבחורה שלבושה צנוע עם אישיות דוחה ואישה עם לבוש חשוף עם אישיות מדהימה.
אני לא מוציא פה אף אחד בקטע שלילי.
לפי דעתי את יוצאת פה בהרבה יותר גרוע ממני שאת מכלילה ככה שבגלל שאני גיי אז אני "מחפיץ" וכאלה.

================

לצערי אני לא מסכים איתך, מכל מה שחוויתי בחיים עד כה, וזה די ידוע לכולם, שלרוב, נכון כל בן אדם שונה, אבל לרוב, נשים צנועות יותר יש להם אישיות טובה יותר ופחות של פרחות.