2 תשובות
תשלחי לה הודעה כשיוצאת שבת, ואם היא לא עונה אז גם מחר בבוקר. את לא אחראית על הלוז של המשמרות ואם לא הגשת, זו אך ורק בעיה של המנהלת והיא תצטרך למצוא פיתרון. לא את.
תשלחי לה "היי שלחתי כמה הודעות על זה ששובצתי השבוע למשמרות שלא אוכל להגיע אליהן,בכוונה לא הגשתי משמרות כי השבוע אין לי אופציה לעבוד, לא ענית לשום הודעה..אז אני רק אומרת אני לא מתכוונת להגיע למשמרות ששובצתי אליהן בלי לשאול אותי"
אנונימית