התחברות
הרשמה
אני רוצה לשדרג גרסא באייפון והבעיה היא שהוואצאפ מישהו שילם לי עליו זה ימחק לי אותו?
27 באוגוסט 2013, 18:55
אפליקציות
סמארטפון
סלולארי
iphone
אייפון
פלאפון
2 תשובות
עכשיו הוואצפ חינם באייפון... אז את לא צריכה לדאוג
stop the violence...
גם אם הוא נחמק זה עולה כולה שקל
ה
היי ;-)
באותו הנושא:
היי כרגע אני עם אייפון 6S האם כדאי לשדרג לאייפון 8+?
איך אפשר לשדרג גירסה באייפון בלי שהכול ימחק?
כדאי לי לשדרג ל iOS 11? אייפון 6, מישהו שידרג ולא אהב..? תפרטו בבקשה.
אייפון 7 שווה לי לשדרג ל8?
מה אתם אומרים, אם יש לי אייפון 6 כדאי לי לעדכן גרסא לiOS 11.1?
אני עם אייפון 6 עכשיו כדאי לי לשדרג ל X לדעתכם?
איך אני יכולה "לשדרג" את החביתה שאני רוצה לאכול עכשיו?
שווה לשדרג לאייפון שמונה פלוס או עשר?
גיבוי אנשי קשר מאייפון - איך לגבות את אנשי הקשר מאייפון 4 מבלי לשדרג ל-icloud?
יש לי אייפון 7 לשדרג לאייפון x הזה?
איך קוראים למשחק באייפון, שיש ציפור קטנה כזאת שלוחצים והיא קופצת על ההרים. יש גרסא כזאת גם עם דרקון מישהו מכיר את השם?