9 תשובות
תודיעי להם שאת מוותרת על המיון עדיף כדי שלא יחסמו לך אופציה לקבל עוד מיונים כי לפעמים עושים את זה ואומרים קיבלת לא הלכת
שואל השאלה:
^כאילו להתקשר אליהם בבוקר ולהגיע שאני לא רוצה את המיון?
כי זה כאילו אמור להיות פתוח לע לעשות את המיון מהיום בבוקר עד מחר בערב
^כאילו להתקשר אליהם בבוקר ולהגיע שאני לא רוצה את המיון?
כי זה כאילו אמור להיות פתוח לע לעשות את המיון מהיום בבוקר עד מחר בערב
אנונימית
כן תתקשרי ותשלחי לחיל האוויר במייל
שואל השאלה:
וזה לא מסמן אותי כמשהו רע או משהו כזה כי לא רציתי מיון אחר כך?
וזה לא מסמן אותי כמשהו רע או משהו כזה כי לא רציתי מיון אחר כך?
אנונימית
זכותך לוותר על מיון , לא ביקשת אותו.
תדאגי לבקש מיון או תפקיד אחר במקום בכל זאת שיראו שאת כן רוצה משהו
שואל השאלה:
פשוט אני לא יודעת מה לבקש כי עדיין לא היה לי יום המאה אפילו קיבלתי את זה ממש אחרי הצו ראשון
פשוט אני לא יודעת מה לבקש כי עדיין לא היה לי יום המאה אפילו קיבלתי את זה ממש אחרי הצו ראשון
אנונימית
איך קיבלת טיס אחרי הצו ראשון
היה רשום לך טיס או כותרת אחרת
היה רשום לך טיס או כותרת אחרת
שואל השאלה:
היה כתוב במתגייסים מיון טיס
אני מכירה הרבה שקיבלו ישר אחרי הצו ראשון זה מיון ראשוני מקוון זה לא עכשיו ירפא וכל מה שעושים שם
היה כתוב במתגייסים מיון טיס
אני מכירה הרבה שקיבלו ישר אחרי הצו ראשון זה מיון ראשוני מקוון זה לא עכשיו ירפא וכל מה שעושים שם
אנונימית
באותו הנושא: