4 תשובות
שואל השאלה:
כל המאפרות כבר תפוסות
אנונימית
שואל השאלה:
אין כולן תפוסות כבר לתאריכים האלו
היא אחת גם טובה וגם כולנו הסכמנו עליה והיא פנויה או ב18:30 או ב08:00, אנחנו 5 אז שש וחצי לא מספיקק
אנונימית
אולי בבוקר תשנו עד מאוחר ואז בציל תאכלו תנוחו ותתאפרו ותעשו תסרוקות בערב שיישמר יםה
לא מוקדם לעשות איפור ב8?
לא שאני מבינה בזה אבל ההיגיון שלי אומר לי שבערב האיפור יראה פחות טוב