13 תשובות
ברור
לפעמים
בטח
כן בטח
תלוי בוייב
כן כי אני יוצא לדייט רק עם מישהי שיש לי איתה חיבור
לא. אולי רק אם יש היכרות קודמת לכן. כמו ידידים או חברים מהעבודה.
אם אתם בני 16 כן
בחיים הבוגרים לא
רק אם אתם מכירים לפני
אם יש את הרצון אז כן, אני לא אמנע ממני משהו שאני מעוניינת בו
לדעתי לא
אני לא מכירה אותו כולה דייט ראשון
הולך טוב, אבל אני לא מצפה מראש שזה יגיע לזה בדייט הראשון (אם יש סיטואציה מתאימה ונראה שזה מתקדם אפשר בדייט ראשון, אם לא זה גם בסדר, לוקח זמן להפתח, וזה בסדר כל עוד אפשר לראות התקדמות בין דייט לדייט)