3 תשובות
לדעתי שבוע הבא אולי
כן כי אין מצב שלא יתקפו איראן נמצאת בנקודה מאוד חלשה ואין סיכוי שיפספסו תהזדמנות
לדעתי היום בערב או מחר
גם פיקוד העורף הדליק את הגל השקט לשומרי שבת
וגם כולם מזהירים כזה שאם יהיה משהו וזה
גם דובר צה"ל אמר שמוכנים להכל וזה
קיצר זה מאוד הגיוני
גם אתמול אמרו שייקח 24 שעות למטוסים או משהו של טראמפ להגיע ליד איראן