8 תשובות
כמה שמרגיש לך מתי שמרגיש לך, אין חוקים ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות. העיקר שאת שלימה עם עצמך
מתי שמרגיש לך לנכון, ומרגישה שהתגברת ב100% בשביל להתחיל משהו חדש
שואל השאלה:
אני מפחדת לצאת רע אבל יש לנו חברים משותפים ואני לא רוצה שזה יראה כאילו אני לא שמה עליו ועל מה שהיה כי לו עדיין אין כלום
אני מפחדת לצאת רע אבל יש לנו חברים משותפים ואני לא רוצה שזה יראה כאילו אני לא שמה עליו ועל מה שהיה כי לו עדיין אין כלום
אנונימית
למי תצאי רע? הוא יודע את זה מן הסתם
כל השאר לא מענינים
כל השאר לא מענינים
שואל השאלה:
כאילו שאני אצא רע מול החברים המשותפים, כלבה כי אני עברתי יותר מהר ממנו. רציתי להיפרד ממנו הרבה לפני שבאמת נפרדנו אז התחלתי "להתאבל" על המערכת יחסים לפניו, בגלל זה אני כבר קרובה ללעבור ממנו אבל שאר החברים המשותפים לא יודעים את זה כי החלטנו שאנחנו לא מספרים את כל מה שקרה שגרם לפרידה ובגלל זה אני אצא רע
כאילו שאני אצא רע מול החברים המשותפים, כלבה כי אני עברתי יותר מהר ממנו. רציתי להיפרד ממנו הרבה לפני שבאמת נפרדנו אז התחלתי "להתאבל" על המערכת יחסים לפניו, בגלל זה אני כבר קרובה ללעבור ממנו אבל שאר החברים המשותפים לא יודעים את זה כי החלטנו שאנחנו לא מספרים את כל מה שקרה שגרם לפרידה ובגלל זה אני אצא רע
אנונימית
תשמעי להתפנות רגשית באמת לוקח המון זמן אבל זה לא אומר שאסור לך חנקות את הראש. את יכולה לצאת לדייטים אין סיבה שתשבי ותאכלי את עצמך. לדעתי סתם כדאי לך רגע לקחת זמן לעצמך לראות איך את מתקדמת עם הלבד שלך ואז לחזור לעניינים. את לא חייבת לאף אחד דין וחשבון
אם הצד השני מתקדם מהר זה מוציא אותה רע מולו לא?
אנונימי
ביחס למי שנפרדת אותו באותו יום, את יכולה להתחיל עם מישהו באוטובוס חזור מהפרידה, ברגע שנפרדתם את לא חייבת לו כלום חוץ מלא לחשוף דברים פרטיים שאת יודעת עליו.
השאלה היא ביחס למי שאת יוצאת איתו, אם את עוד לא מוכנה לקשר והוא לא יודע שזה ריבאונד זה לא הוגן כלפיו.
(וגם מבחינתך מתי כדאי לך לצאת עם מישהו אחר)
השאלה היא ביחס למי שאת יוצאת איתו, אם את עוד לא מוכנה לקשר והוא לא יודע שזה ריבאונד זה לא הוגן כלפיו.
(וגם מבחינתך מתי כדאי לך לצאת עם מישהו אחר)
באותו הנושא: