2 תשובות
אני גר בבאר שבע, לא נראה לי, אבל אולי...
וזה רק עם סוריה! בלי לבנון! gilad תפסיק להפיץ ספאמים
וזה רק עם סוריה! בלי לבנון! gilad תפסיק להפיץ ספאמים
אם עזה יחליטו להצטרף..
אל תדאגו, יהיה בסדר!
אל תדאגו, יהיה בסדר!
באותו הנושא: