7 תשובות
למה שלא?
כן אלא אם יש בעיה כלשהי שבגללה לא יקבלו
תלוי בבית ספר
שואל השאלה:
כי יש כאלה שאומרים שלרוב מקבלים בכיתה י' אבל בי"א זה טיפה יותר מסובך כי צריך להשלים הרבה חומר שלמדו בכיתה י' וכו'
אנונימית
נכון זה למה הרוב לא מקבלים וזה תלוי בבית ספר.. תבדקי עם הבתי ספר שאת מעוניינת בהם :)
תבדקי יש סיכוי שיקבלו
יקבלו