5 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה יש לי שיעור עוד רבע שעה להגיד לו בהתחלה או בסוף סתם שאלה
תודה רבה יש לי שיעור עוד רבע שעה להגיד לו בהתחלה או בסוף סתם שאלה
אנונימית
אני אישית בדרכ אומרת בסוף כי הוא בדרכ שואל כזה איך היה השיעור וכאלה
אני גם באיזושהוא שלב אמרתי לו איך אני מרגישה וזה והוא היה ממש נחמד אליי אם את חושבת שזה יעזור לך לשתף תשתפי גם
אני מבינה אותך מאוד כי אני עשיתי גם הרבה טעויות גם בשיעור 30 ו.. ובסוף עברתי טסט ראשון
תני לעצמך לעבור תתהליך גם אם זה שיעור גבוה כבר הכי חשוב שתדעי ותלמדי מזה
תני לעצמך לעבור תתהליך גם אם זה שיעור גבוה כבר הכי חשוב שתדעי ותלמדי מזה
הכל טוב גם אני הייתי ככה תנסי להיות ממש מרוכזת בשיעורים הבאים כי בסוף את צריכה עוד מעט שהוא יגיש אותך לטסט וגם תקשיבי להערות של המורה
באותו הנושא: