11 תשובות
תבקשי שתסביר שוב
יום ראשון
את לא אמורה לקלוט
והמנהלת שלך צריכה להבין ולא להלחיץ
את לא אמורה לקלוט
והמנהלת שלך צריכה להבין ולא להלחיץ
תתאמץ להצליח, תיהיה על זה, בסוף אתה תתרגל ותיהיה סופר טוב בזה
יותר מדי מהר
שואל השאלה:
כי כשהיא עשתה לי את הראיון אז היא אמרה כבדרך אגב קופה זה בקטנה לומדים מהר תוך כדי העבודה
ולא רציתי להעיר כלום שלא תחשוב שאני טיפשה או משהו
ועכשיו נדפקתי כי אני יוצאת מטומטמת כי כל דקה אני קוראת לה ונראה לי שנמאס לה מזה
כי כשהיא עשתה לי את הראיון אז היא אמרה כבדרך אגב קופה זה בקטנה לומדים מהר תוך כדי העבודה
ולא רציתי להעיר כלום שלא תחשוב שאני טיפשה או משהו
ועכשיו נדפקתי כי אני יוצאת מטומטמת כי כל דקה אני קוראת לה ונראה לי שנמאס לה מזה
כנראה היה חסר לה עובדים אני ברחתי ממקום כזה יותר מדי דרישות השאלה אם משלמים בהתאם
שואל השאלה:
כן משלמים לי טוב
כן משלמים לי טוב
אז סבבה עם ניהול כושל את יכולה להיות מנהלת או לצפות שיעלו לך את השכר
שואל השאלה:
אני אמורה להיות בתפקיד אחמשית
אני אמורה להיות בתפקיד אחמשית
תדברי איתה על זה תגידי לה שזה יותר מדי עבודה ואת לא מרגישה את שיש שכר מתאים לזה ואם זה קצת לקוחות אז אולי רק להתחלה
היא אמורה להסביר לך, אין דבר כזה.
אני גם אחמשית וכשיש עובדים חדשים, דבר ראשון לא מצפים מהם ללמוד את הכל במשמרת הראשונה כי המשמרת הראשונה זה בעיקר כדי להכיר את העבודה, את הצוות ולראות קצת איך עושים דברים כדי לצאת מההלם.
בכל מקרה אמורים להסביר לך לפחות כמה פעמים והכי הגיוני זה שבמשמרת הראשונה כשיש כמה דקות של שקט מישהו ישב איתך על הקופה ויראה לך מה כל דבר עושה.
אם המנהלת לא סבלנית ולא נחמדה אז הייתי מנסה לבקש מעובד אחר שיסביר לך אם יש אפשרות כזאת, או שפשוט תגידי לה שאת מרגישה שמה שקשור לקופה לא יושב לך 100% ושאם היא יכולה כמה דקות לעבור איתך על זה בכללי ולהסביר לך איך עושים כל דבר כדי לוודא שהבנת
אני גם אחמשית וכשיש עובדים חדשים, דבר ראשון לא מצפים מהם ללמוד את הכל במשמרת הראשונה כי המשמרת הראשונה זה בעיקר כדי להכיר את העבודה, את הצוות ולראות קצת איך עושים דברים כדי לצאת מההלם.
בכל מקרה אמורים להסביר לך לפחות כמה פעמים והכי הגיוני זה שבמשמרת הראשונה כשיש כמה דקות של שקט מישהו ישב איתך על הקופה ויראה לך מה כל דבר עושה.
אם המנהלת לא סבלנית ולא נחמדה אז הייתי מנסה לבקש מעובד אחר שיסביר לך אם יש אפשרות כזאת, או שפשוט תגידי לה שאת מרגישה שמה שקשור לקופה לא יושב לך 100% ושאם היא יכולה כמה דקות לעבור איתך על זה בכללי ולהסביר לך איך עושים כל דבר כדי לוודא שהבנת