4 תשובות
שואל השאלה:
כן אפשר להגיד שהתרגלתי, אני לא מוצא סיבה לא להיות לבד
אנונימי
כל אחד והזמן שלו אחי
זה הגיוני לגמרי
קח תזמן שלך יכול להיות שהתרגלת להיות לבד
יכול להיות שפשוט התרגלת ואתה אוהב את הלבד שלך