7 תשובות
תלוי באיזה יין אבל 6,7
מבטיח שאפילו בקבוק יין בקושי משכר כמו כוס אחת של וודקה, אבל זה גם להשתכר שונה זה יותר סחרחורת ועייפות מאשר אופוריה
אני מחמש
אנונימית
מבחינתי, בערך שלוש כוסיות (shot cups), אבל זה שונה לכולם, לא? :)
בכללי לדעתי להשתכר זה לא כיף אבל אני freak control בקטע הזה... אם את מחפשת סטלה כיפית זה לא מיין אלא באלכוהול אחר.
שואל השאלה:
אז זה לא כיף להשתכר מיין?
אז זה לא כיף להשתכר מיין?
אנונימית
כמה שהגוף שלך רגיל.
אני בליל הסדר נגיד (שאז יוצא לי לשתות הכי הרבה יין כי אני לא מת על זה...) שותה 4 כוסות של 120 מ"ל ועוד במהלך הסעודה, זה יוצא בקבוק בערך של יין איכותי ולא תופס ראש.
אז זה תלוי בבנאדם בסה"כ, בפעם הראשונה ששתיתי (14) הראש שלי כאב פיצוצים וכולי סחרחורות.
אני בליל הסדר נגיד (שאז יוצא לי לשתות הכי הרבה יין כי אני לא מת על זה...) שותה 4 כוסות של 120 מ"ל ועוד במהלך הסעודה, זה יוצא בקבוק בערך של יין איכותי ולא תופס ראש.
אז זה תלוי בבנאדם בסה"כ, בפעם הראשונה ששתיתי (14) הראש שלי כאב פיצוצים וכולי סחרחורות.
באותו הנושא: