13 תשובות
איזה סיפור מהתחת, פגעת בבנאדם, את גרמת כנראה לפרידה בגלל ההתנהגות שלך.
אז מה את רוצה? זכותו לעשות מה שהוא רוצה.
את לא יכולה לדרוש ממנו דברים במיוחד כשאת היית הצד הפוגע.
טוב שהוא מתקדם הלאה.
יש משפט חזק רק כשמאבדים מעריכים. תלמדי להיות אדם טוב יותר, ולא לפגוע באחרים *במודע* לפי מה שאת טוענת . ודברים טובים יבואו אליך.
אז מה את רוצה? זכותו לעשות מה שהוא רוצה.
את לא יכולה לדרוש ממנו דברים במיוחד כשאת היית הצד הפוגע.
טוב שהוא מתקדם הלאה.
יש משפט חזק רק כשמאבדים מעריכים. תלמדי להיות אדם טוב יותר, ולא לפגוע באחרים *במודע* לפי מה שאת טוענת . ודברים טובים יבואו אליך.
תשחררי זה בעיה שלך את בחרת לנתק קשר הוא לא כלב שלך
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא היה בכוונה פשוט עבר עליי תקופה ממש ממש קשה ולא ידעתי איך להתמודד עם זה ופחדתי
זה לא היה בכוונה פשוט עבר עליי תקופה ממש ממש קשה ולא ידעתי איך להתמודד עם זה ופחדתי
זה לא נותן לך לגיטימציה לפגוע בבן אדם אחר.
כשיש לאנשים תקופות רעות הם לא הולכים ופוגעים בסביבה שלהם.
תלמדי להשתלט על הרגש שלך, ולהיות מאוזנת.
תשחררי את הבנאדם הוא התקדם, וכנראה עדיף לו להיות בזוגיות מאוזנת ולא כי "היה לי תקופה קשה אז פגעתי בו"
זה לא פיתרון. את אמורה לשמור על החשובים לך קרוב אליך. לא להרחיק ולפגוע.
אין לך מה להתלונן ואפילו לא במעט.
ובטח לא לדרוש ממנו דברים.
כשיש לאנשים תקופות רעות הם לא הולכים ופוגעים בסביבה שלהם.
תלמדי להשתלט על הרגש שלך, ולהיות מאוזנת.
תשחררי את הבנאדם הוא התקדם, וכנראה עדיף לו להיות בזוגיות מאוזנת ולא כי "היה לי תקופה קשה אז פגעתי בו"
זה לא פיתרון. את אמורה לשמור על החשובים לך קרוב אליך. לא להרחיק ולפגוע.
אין לך מה להתלונן ואפילו לא במעט.
ובטח לא לדרוש ממנו דברים.
שואל השאלה:
אוקיי נכון ואני ממש ממש מצטערת על זה אבל קשה לי לאבד אותו הוא ממש ממש חשוב לי
אוקיי נכון ואני ממש ממש מצטערת על זה אבל קשה לי לאבד אותו הוא ממש ממש חשוב לי
מאחל לך המון בהצלחה וללמוד מטעויות :)
סבבה זה קשה אבל מה לעשות, יש השלכות למעשים. תתמודדי עם זה לבד או עם פסיכולוג. "הייתה לי תקופה קשה אבל עכשיו אני יותר טוב" אוקיי, קורה. זאת עדיין לא סיבה לפגוע בבן אדם. נגיד והוא היה אומר לך: "סליחה שאני מרביץ לך וגונב ממך כסף, אני פשוט בתקופה קשה." זה הופך את זה לבסדר? לא, נכון? קיצר תלמדי לשחרר ולהסתדר בלעדיו. אם בא לו לחזור לאקסית, שיחזור אליה. שיעשה מה שבא לו, זה לא עניינך.
ברגע שלבן יש אופציה אחרת הוא ינתק קשר אין להם רגשות כמו לבנות לרוב (לא מכלילה לא כולם)
קרה לי עם האקס רציתי שלפחות נשאר ידידים והוא בסוף ניתק את הקשר לגמרי אבל עשה את זה בצורה מגעילה
מעניין להם את התח.. אם את רוצה קשר או לא אכפת להם רק מעצמם אז בטח שהוא יתקל באקסית ויגיד לך סיונרה
אל תתחנני אליו תעשי כמוני ותחפשי מישהו אחר שכן ירצה לא חסר בנים ומגיע לך שירצו אותך
קרה לי עם האקס רציתי שלפחות נשאר ידידים והוא בסוף ניתק את הקשר לגמרי אבל עשה את זה בצורה מגעילה
מעניין להם את התח.. אם את רוצה קשר או לא אכפת להם רק מעצמם אז בטח שהוא יתקל באקסית ויגיד לך סיונרה
אל תתחנני אליו תעשי כמוני ותחפשי מישהו אחר שכן ירצה לא חסר בנים ומגיע לך שירצו אותך
^איזו תגובה מטופשת.. אני לא מאחל לאף גבר ליפול על בחורה לא יציבה שפוגעת בסביבה שלה כשהיא בתקופה לא טובה.
לאף אחד לא מגיע לסבול מיחס רע ומעליב.
לאף אחד לא מגיע לסבול מיחס רע ומעליב.
היא התחרטה אבל ^
ותשובה ממש לא מטופשת זה הוא שלא רוצה וזה כנראה בגלל האקסית ולא בגללה
ותשובה ממש לא מטופשת זה הוא שלא רוצה וזה כנראה בגלל האקסית ולא בגללה
מאוחר מידי להתחרט.
מי אמר שהיא לא תעשה את זה שוב? זכותו להתקדם. את לא יכולה להצדיק אדם שפוגע.
סליחה זה לא הכל בחיים מדובר באדם נוסף במשוואה.
וכנראה שממך לא הייתי לוקח טיפים לחיים.. הזוי חח יום מעולה
מי אמר שהיא לא תעשה את זה שוב? זכותו להתקדם. את לא יכולה להצדיק אדם שפוגע.
סליחה זה לא הכל בחיים מדובר באדם נוסף במשוואה.
וכנראה שממך לא הייתי לוקח טיפים לחיים.. הזוי חח יום מעולה
אבל אומרים לך שזה לא בהכרח קשור לחרטה העניין זה שהוא פגש את האקסית הוא כנראה מתקדם בגלל האקסית ולא בגלל מה שעשתה לו וזה לא מאוחר מידיי להתחרט אנשים עושים טעויות ומצטערים ואפשר לסלוח ולקבל אם לא חוזרים על זה
לא הייתי לוקחת ממך
לא הייתי לוקחת ממך
אני רק אומרת לה להתקדם היא שאלה את השאלה לא הוא אז התשובה בהחלט רלוונטית פה מאשר התשובה שלך שלא קשורה כלכך