5 תשובות
ראיתי את הסרט ולא התחברתי
לא יודעת לגבי הספר
כנראה יותר טוב
לא יודעת לגבי הספר
כנראה יותר טוב
אנונימית
לא קראתי , ראיתי את הסרט אחד הנדירים סוף חרא הספר תמיד הרבה יותר טוב אז חדמש ממליצה לך לקרוא
הסרט גרוע בטירוף הוא לא נדיר ולא משקף את הספר בשום צורה אל תקחי ממנו דוגמה
זה כן ספר טרגי אבל הוא טוב אם את אוהבת את הסגנון
זה כן ספר טרגי אבל הוא טוב אם את אוהבת את הסגנון
שואל השאלה:
הבנתי שהסרט שונה מאוד מהספר, אז מעניין אם אתחבר יותר לספר או לסרט אני מתלבטת גם אם קודם לקרוא את הספר ורק אז לראות את הסרט שלא יהרוס את החווית קריאה אחר כך
הבנתי שהסרט שונה מאוד מהספר, אז מעניין אם אתחבר יותר לספר או לסרט אני מתלבטת גם אם קודם לקרוא את הספר ורק אז לראות את הסרט שלא יהרוס את החווית קריאה אחר כך
שואל השאלה:
^^ קראת את הספר? יכולה בקצרה לסכם את הסגנון ?
^^ קראת את הספר? יכולה בקצרה לסכם את הסגנון ?