7 תשובות
אנשים מצלמים שם חופשי
כן, פשוט לשים על השתק
כן אבל שימי מצב טיסה או השתק
כן אבל על שקט
כן
כן
רק כדאי להשתיק
שלא יצלצל בטעות זה מפריע.
ב 17:10 שאז מנחה, קריאת המגילה וערבית.
תבואו!!