10 תשובות
את כותבת את זה ברשת חברתית.
אם את מתכוונת לשימוש קבוע, אני חושב שזה תלוי בסיבה, וזה מאוד מאוד משני ושולי כדי לקבוע אם זה באמת מעלה או מוריד, זה כמו שאשאל "שמאלי, מעלה או מוריד".
בפועל, לא זה ולא זה.
אם את מתכוונת לשימוש קבוע, אני חושב שזה תלוי בסיבה, וזה מאוד מאוד משני ושולי כדי לקבוע אם זה באמת מעלה או מוריד, זה כמו שאשאל "שמאלי, מעלה או מוריד".
בפועל, לא זה ולא זה.
מוריד ומושך בוא זמנית
לא חושבת שזה משהו שאמור להוריד
איך הצלחת להגמל? או שמעולם לא הורדת
זאת נראה לי ילדה בת 7 אם ככה
מזה היא ממש מנותקת זה מוזר כי 2026 אבל זה נשמע ממש מסקרן אבל כאילו ואט
שואל השאלה:
אבל הלוחות שלה שם ממש שווים
והיא בת 17
כן ישלה טיקטוק, אינסטגרם וזה אבל זה פשוט פחות מעניין אותה והיא פחות פעילה שם
אבל הלוחות שלה שם ממש שווים
והיא בת 17
כן ישלה טיקטוק, אינסטגרם וזה אבל זה פשוט פחות מעניין אותה והיא פחות פעילה שם
אנונימית
נו אז זה לא הדבר היחיד שהיא משתמשת מה את חופרת
טיפה מוריד כי בטח לא תכירי מימים
וסטיפס