5 תשובות
ברור שלגיטימי.
שואל השאלה:
השאלה מה עושים עם זה? מרגיש היום קשה להכיר מישהי שכאילו אתה הטעם שלה והיא גם הטעם שלך ושהסטנדרטים לא בשמיים ושהיא פשוט תאהב אותך כי זה מי שאתה
השאלה מה עושים עם זה? מרגיש היום קשה להכיר מישהי שכאילו אתה הטעם שלה והיא גם הטעם שלך ושהסטנדרטים לא בשמיים ושהיא פשוט תאהב אותך כי זה מי שאתה
אנונימי
לגיטימי לגמרי, גם אני עברתי תקופה כזאת לפי חצי שנה בערך
נכון, אבל אל תאבד תקווה. תצא למקומות.. תדבר עם נשים, אפליקציות היכרויות
שואל השאלה:
ניסיתי באמבל.. לא הרגשתי שקידם אותי ממש..שמעי יש מצב אולי אפשר להתייעץ בפרטי כזה אם נוח לך?
ניסיתי באמבל.. לא הרגשתי שקידם אותי ממש..שמעי יש מצב אולי אפשר להתייעץ בפרטי כזה אם נוח לך?
אנונימי
באותו הנושא: