16 תשובות
היא כנראה לא רוצה לשבור דיסטנס, אין מה לקחת ללב
היא חייבת, זה לשמור על הפרטיות שלך..
כנראה היא רואה אותך כלקוחה שלה ולא רוצה לשבור זאת מעבר לפגישות שלכן, זה קורה ובסדר
מקווה שהצלחתי לעזור:)
מקווה שהצלחתי לעזור:)
אנונימי
שואל השאלה:
^ לקוחה שלה? את רצינית
^ לקוחה שלה? את רצינית
אנונימית
מתנצלת
אני באמת מתנצלת על הדיבור שלי, זה לא היה מכובד, אין לי דרך להתנצל בפרטי אז היה לי חשוב להודות בטעות שלי ולהתנצל
:/
:/
שואל השאלה:
לא נפגעתי פשוט אני יותר המטופלת שלה פחות הלקוחה שלה מקווה שזה עוזר:)
לא נפגעתי פשוט אני יותר המטופלת שלה פחות הלקוחה שלה מקווה שזה עוזר:)
אנונימית
כן, הייתי צריכה לנסח זאת כך
ערב נעים:)
ערב נעים:)
בגדול אסור למטפלת שלך לפנות אלייך מיוזמתה בפומבי כדי לא לפגוע לך בחיסיון, אסור אפילו לרמוז שאתן מכירות. אלא אם את אומרת משהו שמעיד שאת מזהה אותה וגם אז מוטלת עליה החובה לשקר לבעלה שהיא מכירה אותך ממקום אחר במקום להגיד שאת מטופלת שלה. כל זאת במידה ולא הכרת בעובדה מולו שהיא הפסיכולוגית שלך.
בקיצור, היא פעלה לפי כללי האתיקה. אין מה להיעלב מזה, זה ממש מה שהיא חייבת לעשות.
בקיצור, היא פעלה לפי כללי האתיקה. אין מה להיעלב מזה, זה ממש מה שהיא חייבת לעשות.
שואל השאלה:
את רוצב להגיד לי שהיא לא אומרת לבעלה מי המטופלים שלה?
את רוצב להגיד לי שהיא לא אומרת לבעלה מי המטופלים שלה?
אנונימית
^ברור שלא, זה ממש אסור
שואל השאלה:
גם אם היא מגדירה את עצמה כמטפלת ולא פסיכולוגית?
גם אם היא מגדירה את עצמה כמטפלת ולא פסיכולוגית?
אנונימית
מה ההכשרה שלה?
אסור בתכלית האיסור לה לספר לבעלה מי המטופלים שלה. כמו שאמרתי, החובה הזאת אף מגיעה לכדי חובה לשקר במידה והוא שואל אותה מי זאת הייתה אם היית אומרת לה שלום.
זה לא כי לא אכפת לה.
היא שמרה על הפרטיות שלך , שבעלה לא ישאל מי זו ומה יש לה...
היא שמרה על הפרטיות שלך , שבעלה לא ישאל מי זו ומה יש לה...
אלו כללי האתיקה בפסיכולוגיה. הכל בינה ולבינך בחדר אחד ושום דבר לא יוצא. היא יכולה אולי להתייעץ עלייך עם פסיכולוגים אחרים אבל ממש לא עם בעלה.
באותו הנושא: