15 תשובות
זה עניין של טעם..
אני בחור שזוף מאוד ואני נמשך דווקא לבחורות הכי לבנות
זה מיוחד וסקסי לדעתי
אנונימי
שזופות אבל לא יותר מדי
שזופות אבל במידה.
אני בת ואני אישית מעדיפה את עצמי לבנה
לבנות
אבל אני אישית מעדיף שחורות
שזופות, ברור...
חבל שאני לא:p
שזופות אבל לא סודניות
אין בכלל שאלה לדעתי! לבנות
אנונימי
שזופות
אבל שיזוף טבעי לא של שנתיים בשמש
שזופה.. אבל עד גבול מסוים
אנונימית
לבנות
לבנות.
אנונימי
לבנות
אנונימי
לבנות