5 תשובות
גם אצלי זה ככה, זה בגלל שפסח עוד מעט ואין טסטים בחגים
לי בוטל בראשון ולא שלחו אפילו
אנונימית
שואל השאלה:
^ היה אמור להיות לי לפני שבועיים
^ היה אמור להיות לי לפני שבועיים
אנונימית
גם לי היה אמור להיות לפני שבועיים אחרי שביטלו פעם אחת, בוטל ושלחו לי לראשון הזה, ואז גם אותו ביטלו
אנונימית
אצלי בול אותו דבר
יש קדימות אבל בגלל שלכולם כמעט יש קדימות אז לא יוצא שהטסט מוקדם מאוד
עדיף שיהיה אז אם עד אז יחזרו הטסטים
יש קדימות אבל בגלל שלכולם כמעט יש קדימות אז לא יוצא שהטסט מוקדם מאוד
עדיף שיהיה אז אם עד אז יחזרו הטסטים
באותו הנושא: