5 תשובות
עדיף לך לשאול רב
זה יכול להיות בעייתי
זה יכול להיות בעייתי
לא ונייר אפייה לא ממש עוזר ואל תחליטו על דעתם עצמכם בלי לשאול רב
אגיד לך לפי מה שידוע לי ונהוג אצלנו - לא.
מכיוון שזה מתחמם ואין מספיק הפרדה בעזרת הנייר אפייה.
כשזה קר יש אפשרות להקל.
מכיוון שזה מתחמם ואין מספיק הפרדה בעזרת הנייר אפייה.
כשזה קר יש אפשרות להקל.
כן
כן אפשר
באותו הנושא: