9 תשובות
כי לא כיף להיות לבד
כי אני בודד וחרמן
אנונימי
בעיקרון כרגע לא כי אני לא מכירה מישהו בשביל לרצות את זה, אבל אם אכיר מישהו ויהיה לי רגשות כלפיו אז ארצה את זה איתו
לא הייתי רוצה כרגע
מהסיבה הפשוטה שלעצמי אין לי כוח אז לעוד בן אדם? לא
מה שכן זוגיות זה מהמם, הכי כיף שיש לך את האחד הזה שאת יודעת שתמיד בשבילך
בזוגיות
לא רוצה זוגיות
לא מחפשת כרגע
לא אין לי כוח לזה כרגע וזמן
אבל אם באמת יבוא מישהו שיהיה שווה את זה אז אולי אבל לא חושבת בקרוב
כן, רובינו מוקדם או מאוחר יותר היינו מגיעים לתחושה שאנחנו רוצים להיכנס לזוגיות עם בן אדם שיאהב אותנו, למה? סיבה טבעית,
כי להיות בזוגיות עם בן אדם שבאמת אוהב אותך זה אחד הדברים שפשוט פותרים לך את המצב רוח האפור, לא משנה מה את עושה בחיים, את פתאום נהיית יותר מאושרת מהרגיל, המצב רוח משתפר, החיים גם,
ואם הם מאתגרים אז גם אחרי יום קשה את מודעת לזה שיש בחורה (במקרה שלי ושל גבר כאילו) שאוהבת אותך שמוכנה לבוא אליך ולחבק אותך ולתת אהבה וככה מקבלים מוטיבציה להמשיך את החיים שלנו, לתת ולתרום גם מעצמינו בחזרה.