9 תשובות
למה הוא בכלל מדבר עם בנות אחרות שהוא בזוגיות?
ולא זה לא לגיטימי
ולא זה לא לגיטימי
בעיניי לא סבבה בכלל
ממש לגיטימי לדבר עם בנות אחרות בזוגיות.
אם את סומכת עליו והוא לא ירד עלייך אז אין בעיה.
אם את סומכת עליו והוא לא ירד עלייך אז אין בעיה.
שואל השאלה:
אני לא מדברת על זה שהוא דיבר עם בנות אחרות, אני מדברת על זה שהן צחקו על זה שמישהי מתייחסת אליו באופן רומנטי והוא זרם עם הבדיחה
אני לא מדברת על זה שהוא דיבר עם בנות אחרות, אני מדברת על זה שהן צחקו על זה שמישהי מתייחסת אליו באופן רומנטי והוא זרם עם הבדיחה
אנונימית
זה ממש לא בסדר אז
שואל השאלה:
הבנות האלה הן חלק מהחבורה שלו, בגלל זה היא דיבר איתן. הוא כבר לא בחבורה כי קרו כמה דברים. אבל כשכעסתי על זה ספציפית התירוץ שלו היה שהן צחקו ושברור שהן לא רציניות לגבי זה ושהוא לא זרם עם זה הוא פשוט הגיב ואם הוא לא היה בזוגיות הוא היה מגיב אחרת
הבנות האלה הן חלק מהחבורה שלו, בגלל זה היא דיבר איתן. הוא כבר לא בחבורה כי קרו כמה דברים. אבל כשכעסתי על זה ספציפית התירוץ שלו היה שהן צחקו ושברור שהן לא רציניות לגבי זה ושהוא לא זרם עם זה הוא פשוט הגיב ואם הוא לא היה בזוגיות הוא היה מגיב אחרת
אנונימית
לדעתי מוגזם
תשמעי, זה כן קצת מציק מקרים כאלה אבל לדעתי כל עוד יש אמון ביניכם ואת סומכת על הבחור שהוא אוהב אותך אין סיבה לעשות מזה ביג דיל יותר ממה שזה באמת, כשמישהו אומר מילה כמו רומנטי וכזה זה נשמע אוטומטית כמחמאה ואולי הוא פשוט לא רצה לעשות סצנה אז הוא זרם, תלוי כמה זרם כמובן אבל זה לשיקולך
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על הדעה הכנה:). אני כבר יודעת מה דעתי פשוט אין לנו הסכמה מלאה על הדבר לכן רציתי לשמוע דעות אחרות בנושא.
תודה על הדעה הכנה:). אני כבר יודעת מה דעתי פשוט אין לנו הסכמה מלאה על הדבר לכן רציתי לשמוע דעות אחרות בנושא.
אנונימית
באותו הנושא: