4 תשובות
אם זה משהו רציני אז תנוחי
שואל השאלה:
זה צינון והתקררות כי הייתי במצפה רמון יומיים והיה ממש קר...אבל אני באמת פוחדת שבלי ללכת לריקודים אז המצב שלי מתדרדר מבחינה נפשית.
כבר היו לי שתי נפילות רגשיות בשבועיים האחרונים שלא הלכתי בכלל לחוג
אנונימית
לכי, תזוזי קצת, ואם את מרגישה חלשה פשוט תורידי קצב או תעצרי
שואל השאלה:
כן אני באמת אלך
אנונימית