7 תשובות
להתפלל ולקוות לטוב ביותר
זה הרוב היגיון, תלמדי באפליקציה של ל הזאת
צר לי לאכזב אבל נשאר לך רק להתפלל ולקוות לטוב
שואל השאלה:
יש מצב את שולחת לי?
יש מצב את שולחת לי?
תחזרי על הפרקים באפליקציה
שואל השאלה:
פליז תשלחו לי אפליקציות אני קמצנית על לא אשלם על דרך
פליז תשלחו לי אפליקציות אני קמצנית על לא אשלם על דרך
שלחתי בפרטי!!