7 תשובות
דבר ראשון הגיוני שאתה מבואס. הכל טוב
אתה יכול להכיר עוד חברים וחברות בבית ספר. שכבות שונות, אינטרנט או סתם מסיבות. תנסו לקבוע כמה חבר'ה ביחד ואני בטוחה שתהנה מאוד
אתה יכול להכיר עוד חברים וחברות בבית ספר. שכבות שונות, אינטרנט או סתם מסיבות. תנסו לקבוע כמה חבר'ה ביחד ואני בטוחה שתהנה מאוד
שואל השאלה:
אני בית ספר רק של בנים ולא אוהב את הילדים שם, ואני לא ממש יוצא למסיבות אבל אפשרי ואני לא יודע איך להשיג מהאינטרנט
אני בית ספר רק של בנים ולא אוהב את הילדים שם, ואני לא ממש יוצא למסיבות אבל אפשרי ואני לא יודע איך להשיג מהאינטרנט
אנונימי
^אה הבנתי
באינטרנט זה קל יחסית נגיד אתה רואה סטורי של מישהו/י תגיב, תחמיא, תתחברו לא בקטע רומנטי ואם זה מסתדר תקבעו להיפגש
באינטרנט זה קל יחסית נגיד אתה רואה סטורי של מישהו/י תגיב, תחמיא, תתחברו לא בקטע רומנטי ואם זה מסתדר תקבעו להיפגש
שואל השאלה:
אני אנסה תודה רבהה
אני אנסה תודה רבהה
אנונימי
^בכיף :) בהצלחה
אוקיי
הפספוס הזה לגיטימי רצח.
תנסה הכל מקרה להתחבר לילדים בכיתה שלך, אפילו שאתה לא אוהב אותם, אולי תופתע לטובה.
אתה יכול להתחיל עבודה ועל הדרך להשיג כסף+אינטראקציה עם ילדים בגילאים שלך גם.
הפספוס הזה לגיטימי רצח.
תנסה הכל מקרה להתחבר לילדים בכיתה שלך, אפילו שאתה לא אוהב אותם, אולי תופתע לטובה.
אתה יכול להתחיל עבודה ועל הדרך להשיג כסף+אינטראקציה עם ילדים בגילאים שלך גם.
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
באותו הנושא: