6 תשובות
תלוי איזה תקשורת קולנוע רדיו
חברה שלי במגמת תקשורת והיא ממש אוהבת, זה כיפי כזה ודי קל ואתה בטוח תכיר משם אנשים. גם אני שנה שעברה הלכתי למגמות שלא הכרתי שם אף אחד והכרתי חבריםם ממש כיף
היי אני.
קודם כל עזוב מה אחרים חושבים והולכים, יש מקומות שזו מגמה יותר פופולרית ויש פחות.
אני באופן אישי מאוד נהנית שם, מעבר לזה שזה שעות נוחות ולא קשה מידי ככה שזה מאפשר לי להתרכז במקצועות אחרים, אני מוצאת המון עניין בחומר ובהפקה של הסרט.

החומר הנלמד מתחלק לשתיים: העיוני, שבו תלמדו על טלוויזיה ותקשורת, כל מיני מושגים קצת מאחורי הקלעים, ואיך זה התפתח עם השנים בעולם.
והמעשי, שבו תפיקו סרט גמר, תלמדו על צילום, עריכה, ובימאות. תכתבו תיק הפקה ותתעדו את הדרך שלכם עד לסיום הסרט.

אם אתה מתחבר לכל העולם הזה, אתה תהנה לגמרי.

*אגב אני בתקשורת וחברה אם לזה התכוונת.
שואל השאלה:
^^^ קולנוע
אנונימי
זה ממש ממש תלוי בבית ספר
אצלי נחמד כזה אבל הרוב ערסים והמורים מפגרים
המקצוע עצמו מעולה אגב בעיניי