5 תשובות
תנסי להבין איך צריך לנהוג בהתאם לכביש שאת נמצאת בו באותו רגע
אם יש מכוניות חונות מימין, אז לשמור על מטר או מטר וחצי מרחק מהן, ואם זה גורם לכך שאת נוטה לנתיב הנגדי אז שימי לב שאת צריכה לנסוע יחסית לאט למקרה שיבוא רכב ממול
אם יש רק מדרכה בצד הכביש אז להשתדל להיות פשוט באמצע הנתיב
תזכרי בצמתים לאיזה רכבים יש זכות קדימה ותפעלי לפי זה ושימי לב להולכי רגל במעברי חצייה
שואל השאלה:
^אפשר הסבר על זכויות קדימה?
אנונימית
^בגדול בצומת רגיל (עם 4 כיוונים) יש זכות קדימה למי שמימינך בצומת, ואם את פונה שמאלה אז יש זכות קדימה גם למי שנמצא מולך בצומת אם הוא פונה ישר או ימינה (בדרך כלל לא יודעים לאן הוא פונה אז כדאי פשוט לחכות רגע ולתת זכות קדימה)
אם זה צומת t, כלומר שיש כביש אחד שממשיך וכביש אחד שנגמר ומשתלב לכביש שממשיך, אז מי שנמצא בכביש שנגמר צריך לתת זכות קדימה למי שנמצא בכביש שנמשך
כל זה בצומת בלי רמזורים כמובן, ואם יש תמרור עצור או תמרור שמסמל לתת זכות קדימה אז להקשיב לו
שואל השאלה:
^תכלס הגיוני שמי שמנסה להשתלב בצומת t צריך לחכות כי הוא מפריע לתנועה לא?
אנונימית
^כן בדיוק