4 תשובות
תגידי לו אל תפחדי חח ;-)
תגידי לו שאת אוהבת את זה עדין תאמיני לי הוא יבין
תגידי לו את זה. את לא צריכה לפחד..
אני לא מבין את הבעיה.. פשוט תגידי לו.. אני מאמין שהוא יבין.