13 תשובות
כן אני עברתי באמצע מכימיה ומדעי הרפואה לאמנות ומנהל וכלכלה
היה סיוט עד שנתנו לי לעבור אבל
היה סיוט עד שנתנו לי לעבור אבל
שואל השאלה:
השנה אני אהיה בביולוגיה ותיאטרון וממש בא לי לביוטכנולוגיה
אם אני אהיה מצטיינת אז יקבלו אותי לשם?
השנה אני אהיה בביולוגיה ותיאטרון וממש בא לי לביוטכנולוגיה
אם אני אהיה מצטיינת אז יקבלו אותי לשם?
אנונימית
אני עברתי מגמות באמצע יא אז באמצע י ברור שאפשר
שואל השאלה:
^^?
^^?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^....??
^^^....??
אנונימית
את לא צריכה להיות מצטיינת יתנו לך בכל מקרה
שואל השאלה:
^ אבל ביוטכנולוגיה זה לממש מצטיינים לפחות אצלי
מצד שני אני מפחדת שיהיה לי קשה
^ אבל ביוטכנולוגיה זה לממש מצטיינים לפחות אצלי
מצד שני אני מפחדת שיהיה לי קשה
אנונימית
תראי אצלי עשו לי קצת שיחות של כדאי לי לעבור כי זה כבר אמצע יא אבל לא באמת אמרו לי שאני לא יכולה בחיים לדעתי יתנו לך בכל מקרה אם יהיה לך קשה זה כבר משהו אחר אבל בקשר לאם יתנו לך או לא אני לא יודעת איך זה עובד בביתספר שלך אצלי אין לאף אחד בעיה
שואל השאלה:
^ כיף לך
בכל מקרה חשבתי לשפר את הציונים שלי באמצע י וממש לשפר אותם כדי שאני אעבור לשם
^ כיף לך
בכל מקרה חשבתי לשפר את הציונים שלי באמצע י וממש לשפר אותם כדי שאני אעבור לשם
אנונימית
שואל השאלה:
^מה אומרים?
^מה אומרים?
אנונימית
שואל השאלה:
רגע שאלה שעוברים מגמה עוברים לבד כזה או שצריך לחתום על איזה שהוא מסמך כלשהו?
רגע שאלה שעוברים מגמה עוברים לבד כזה או שצריך לחתום על איזה שהוא מסמך כלשהו?
אנונימית
באותו הנושא: