7 תשובות
לדעתי אין להם סיבה לעשות את זה.
למה שירצו שתכשלי?
למה שירצו שתכשלי?
אצלינו בבית הספר זה לא היה ככה, זה לא אמור להיות ככה, ממליצה לך לשאול מורה אחר בבית ספר שלכם שהוא לא המורה הזאת.
או לשאול מה אמרו למישהו מכיתה אחרת בבית הספר שלך
או לשאול מה אמרו למישהו מכיתה אחרת בבית הספר שלך
שואל השאלה:
לא חושבת שרוצים פשוט היא אמרה שמי שלא עובר פשוט לא יתנו לו לעשות תיאוריה
לא חושבת שרוצים פשוט היא אמרה שמי שלא עובר פשוט לא יתנו לו לעשות תיאוריה
אנונימית
שואל השאלה:
מורה אחרת אמרה שזה לא נכון
מורה אחרת אמרה שזה לא נכון
אנונימית
אצלינו בהתחלה אמרו את זה ועכשיו הם משנים כל שבוע
אני גם יודניקית ותכלס אין לך באמת מה לדאוג כי את תמיד יכולה לעשות תיאוריה דרך משרד הרישוי חיצונית, בבית ספר זה רק עדיף אבל ממש לא חובה
עדיף שתשאלי את המורה המלמדת או רכזי שכבה
אני גם יודניקית ותכלס אין לך באמת מה לדאוג כי את תמיד יכולה לעשות תיאוריה דרך משרד הרישוי חיצונית, בבית ספר זה רק עדיף אבל ממש לא חובה
עדיף שתשאלי את המורה המלמדת או רכזי שכבה
אצלנו ההדמיה הייתה פשוט רק כדי "להירשם" לכאורה ובכלל אמרו לנו שאין לזה תשובות אם עברת או לא
לדעתי סתם מנסים להלחיץ אתכם
לדעתי סתם מנסים להלחיץ אתכם
זה לא נכון
אני בכיתה יא ונכשלתי בהדמייה ועדיין נתנו לי לעשות תיאוריה וברוך השם עברתי, אולי זה שונה מבית ספר לבית ספר אבל אני בספק
אני בכיתה יא ונכשלתי בהדמייה ועדיין נתנו לי לעשות תיאוריה וברוך השם עברתי, אולי זה שונה מבית ספר לבית ספר אבל אני בספק
באותו הנושא: