4 תשובות
לא
תלוי מה הוא שלח
שואל השאלה:
רשם לי מה קורה
אין לי שום רצון לצאת איתו מן הסתם
אבל לא נעים כי בבסיס דיברתי איתו
לענות ולחתוך תשיחה?
רשם לי מה קורה
אין לי שום רצון לצאת איתו מן הסתם
אבל לא נעים כי בבסיס דיברתי איתו
לענות ולחתוך תשיחה?
אנונימית
הייתי מסננת נראה לי באמת סתמי
באותו הנושא: