3 תשובות
חחח לא, גם אני!
שונאת להיות חולה, דווקא בקיץ!
גם אני.. וירוס
איזה חרא לך.. דווקא בראש השנה הצעה שלי על תלכי לארוחת חג חח תדביקי את כולם אחלה חג..
אנונימי