18 תשובות
תגיד להם את האמת
אנונימי
"היי אני נמשך לבילבל"
סתם
אתה לא חייב לספר אם אתה לא רוצה כרגע
סתם
אתה לא חייב לספר אם אתה לא רוצה כרגע
בשום פנים ואופן אל תגיד ישירות. זרוק אתה מתישהו תוך כדי שיח.
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו פות לא מושך אותי כל כך אוף איך משנים את זה אבל ואיך לספר להם זה מביך ברמות
כאילו פות לא מושך אותי כל כך אוף איך משנים את זה אבל ואיך לספר להם זה מביך ברמות
אנונימי
אתה יכול לעבוד על זה
אבל זה קשה רק אם רצון חזק אפשר להצליח
אבל זה קשה רק אם רצון חזק אפשר להצליח
אתה לא יכול לשנות אתזה ואתה לא חייב לספר גם
שואל השאלה:
איך לשנות
איך לשנות
אנונימי
^^^נטייה מינית היא מולדת ולא ניתנת לשינוי
אנונימי
רצון חזק להפסיק עם זה ולעבוד עז זה זה לא מהר אבל הכול אפשרי
^זה לא נכון. נטייה לא ניתנת לשינוי.
זה מולד. גם הומו וגם לסבית.
זה מולד. גם הומו וגם לסבית.
אנונימי
אני מכיר סיפור שכן הצליחו לשנות את הנטיה מינית זה אומנם לא קל אבל בהחלט אפשרי
שואל השאלה:
מה אבל מה לעשות
מה אבל מה לעשות
אנונימי
לא יודע איך נטיה של גיי איך זה הולך בדיוק אבל נגיד שיש גברים שאלה נמשך אליהם אתה פשוט צריך לעשות נגד המשיכה עד שזה כבר יהיה אצלך להרגל
זה כמו להיגמל מכול התמכרות אוננות וזה
יש גם כול מיני הדרכות שאתה יכול ללכת אליהם
זה כמו להיגמל מכול התמכרות אוננות וזה
יש גם כול מיני הדרכות שאתה יכול ללכת אליהם
^זה ממש לא עובד ככה
לא יודע איך זה עובד אחי אבל יש עובדות בשטח
איזה עובדות? מה המקורות שלך?
לא אפשרי לשנות את המשיכה.
אני חושב שבמקום לנסות לשנות את עצמך אז תלמד לאהוב את עצמך.
בנוסף לזה במידה ואתה לא מרגיש בטוח עם זה ואתה חושב שישפטו אותך אז לא הייתי אומר שכדאי שתלך ותשתף משהו שאני לא מרגיש בכך בנוח.
אני חושב שבמקום לנסות לשנות את עצמך אז תלמד לאהוב את עצמך.
בנוסף לזה במידה ואתה לא מרגיש בטוח עם זה ואתה חושב שישפטו אותך אז לא הייתי אומר שכדאי שתלך ותשתף משהו שאני לא מרגיש בכך בנוח.
תקשיב אם זו המשיכה שלי אתה לא תוכל לשנות אותה..
אבל אתה תלמד לקבל את עצמך ולאהוב אותך.
לגבי הידידות, קודם כל אתה לא חייב לספר כרגע לאף אחד אם אתה לא רוצה.
בזמנך שתהיה בטוח או כשתרגיש יותר בנוח תוכל לעשות זאת.
:)
אבל אתה תלמד לקבל את עצמך ולאהוב אותך.
לגבי הידידות, קודם כל אתה לא חייב לספר כרגע לאף אחד אם אתה לא רוצה.
בזמנך שתהיה בטוח או כשתרגיש יותר בנוח תוכל לעשות זאת.
:)
באותו הנושא: