5 תשובות
לא
לא ,זה תמיד קורה.
אולי יגידו לך מזל טוב בדרך אנשים ברחוב אבל שתדעי שזה טבעי וקורה
אולי יגידו לך מזל טוב בדרך אנשים ברחוב אבל שתדעי שזה טבעי וקורה
לא
אני הלכתי אתמול סתם ככה עם בלונים כי רציתי , את יכולה , אנשים אמרו לי מזל טוב סתם ככה חחח אני אעשה את זה שובב
תלוי במקום העבודה. ברוב המקומות הסטנדרטיים זה חמוד מאוד אפילו.
באותו הנושא: