8 תשובות
אני אישית לא אוהבת. התחלתי לראות כמה פרקים ולא מצאתי משהו מעניין בתוכנית הזאת.
עכשיו הם להקה.. וזה סבבה אהבתי;)
הייתי גם בהופעה שלהם הבעיה אבל שיש להם גם מעריצים בגילאים ממש קטנים חחח
אנונימי
לא. זה ממש משעמם
אני רואה את זה לפעמים
אנונימי
ילדותי וחופר..
אנונימי
אני אוהבת:)