11 תשובות
לא זה מושלם רצח וכן רק אתה חושב ככה
אנונימית
בעיניי זה גורם לבנות להרגיש טוב עם עצמן, להרגיש מפונפנות, להרגיש שהן נראות יפות, להרגיש ביטחון, איך זה יכול להיות לא מושך?
רק אתה, זה יפה על בנות
לא אוהב אל תלבש אחי
שואל השאלה:
אני לא יודע להסביר זה פזוט מגעיל אותי ברמות בקטע שאפילו ש 10 מ 10 עושה את הטרנד הזה בטיקטוק עם הפרום אני נגעל
אנונימי
זה יפה על בנות
זה כולה שמלות מה מגעיל
שואל השאלה:
^מגעיל כי זה יושב חרא על הגוף זה לא מתאים
אנונימי
אני לא יודעת איזה שמלות אתה רואה אבל בדרך כלל כל הקטע בהן הוא להחמיא לגוף
אז איזה מזל שלא אתה לובש את זה, לא כך?
שואל השאלה:
כן את לא מבינה אני כבר 5 שעות יושב בחדר וחושב על זה. מאוד מעסיק אותי זה לא סתם דעה שעלתה לי לראש
אנונימי