4 תשובות
אני גם כזאת לי אישית זה עוזר לשכוח
אבל נראלי שפשוט כדאי לך לשכוח ולעבור הלאה 3>
הבעיה שאת שופטת אותו במשקפיים נשיות ורגשיות, אצל גברים ריבאונד הוא כמעט תמיד היבט מיני - פיזי מוחלט ללא משמעות נסתרת וחבויה של הדחקה והתמודדות
אנונימי
היושש
לפני הכל אני תמיד פה בשבילך ואת תמיד מוזמנת לכתוב לי
גם את בעצמך כתבת שהוא מישהו שמונתק מהרגשות שלו אז כנראה זה באמת מה שקורה עכשיו
הוא סתם מנסה להסיח את הדעת ולא נראה לי זה בא עם יותר מיידי מחשבה לפני
את שווה הרבה יותר ממה שאת חושבת ואל תתני לזה להוריד ממך או לחשוב על עצמך פחות
יש לו את הדפקות שלו וכנראה הוא לא היה בנוי לזוגיות וזה לא אשמתך
שואל השאלה:
.
אנונימית