8 תשובות
יש את סקימס. אני לא יודעת מה הם המחירים שלהם אז לא יודעת אם זה זול אבל יש להם מחטבים
כל חנות הלבשה תחתונה, פמינה, ארי אפילו במרכז הלבשה, פוקס או סלקשיין
אורבניקה גם זול כזה וגם יפה והאיכות טובה יחסית לבגד שעולה כזה עשרים/ שלושים שקל
אני לא יודעת אם יש להם כי לא בדקתי אבל הבדים של aerie מושלמים ובאופן כללי ההלבשה התחתונה + בגדי הספורט שלהם טובים אז אם כן יש להם מחטבים לדעתי זו תהיה איכות פצצה שגם לא רואים מתחת
סקימס
סקימס , ראיתי שעכשיו יש להם מבצעים גם
שואל השאלה:
מבצעים באתר או בחנות?
מבצעים באתר או בחנות?
אנונימית
נגמרו המבצעים אני רציתי לקנות בזמן המבצע ולא נשארו מידות
באותו הנושא: