8 תשובות
אני חושבת רק בסיום יב בשביל להביא לך תעודת בגרות או משהו כזה
שואל השאלה:
לא מביאים תעודת בגרות בטקס סיום מקבלים את זה שנה אחרי שמסיימים בית ספר
אנונימית
אצלנו זה לא היה אחד אחד רק המצטיינים בכולל כולם עלו לבמה כיתה כיתה ואז ירדנו
אצלנו זה לא היה
פשוט הזמינו כיתה כיתה לא תלמיד תלמיד
לא אין את זה
אצלי עשו ככה אבל בגלל שזה היה בית ספר דתי פשוט קראו לאחת אחת והמנהל הביא לנו את התעודה ואמר כמה מילים
אבל בלי לחיצת יד
שואל השאלה:
וואי מזל
אנונימית
המחכנת חיבקה אחת אחת אבל 0_0 חחחח